24 de desembre del 2012

Ahir, els polseres al programa "TAGS"

Ahir, la Joana, el Marc, l'Alex i el Nil van anar al programa de televisió "TAGS" del club súper 3 i van participar en un concurs que consisitia en contestar preguntes sobre la 1a temporada de Polseres. Tot va ser molt entretingut i interessant i finalment va acabar guanyant l'equip de la Joana i el Nil.
Per veure tot el programa sencer, clica aquí
Recorda que aquesta tarda, a partir de les 15:50h comença la retransmisó dels primers 2 capítols de la sèrie a TV3!


13 comentaris:

  1. Ara ho miraré, moltes gràcies Joan!

    ResponElimina
  2. Jo ho vaig veure ahir pero falta el Mikel i el Igor!!!! No pot ser!!!

    ResponElimina
  3. Ara ho veuré, moltes gràcies Joan, a València encara estem sense senyal i no podem veure TV3, diuen que ho arreglaran aviat, espero que pel gener ja estigui funcionant

    ResponElimina
    Respostes
    1. espero que puguis veure la 2a temporada!!! Gracies Joan ara vaig a mirar-lo

      Elimina
    2. espero que puguis veure la 2a temporada!!! Gracies Joan ara vaig a mirar-lo

      Elimina
  4. eren una mica dificils les preguntes no?

    ResponElimina
  5. MOLA MOLT AQUEST VIDEO!!!!!

    ResponElimina
  6. Mola molt tinc ganes de que siguin les 15:45 h.

    ResponElimina
  7. Gracies Joan m'agrada molt el video!!
    No sé que en fariem de PV sense tu!

    ResponElimina