27 de setembre del 2012

Filtració a YouTube d'escenes de l'últim capítol de la 2a temporada de Polseres

S'han filtrat a YouTube uns vídeos on es mostren els Polseres rodant l'últim capítol de la 2a temporada a Mallorca, concretament a Cala Mesquida i a l'hotel de quatre estrelles: Hotel Cala Mesquida Club, podeu veure els vídeos clicant als enllaços.

Aquí teniu els polseres realitzant una activitat aquàtica.




I aquí estàn amb una festassa, per què serà?


L'Alex Monner i l'Igor Szpakowski s'agafen perquè van coixos... penseu que pot ser...


I per acabar, els actors passejant per la platja.


Això encara fa venir més ganes de veure la 2a temporada!

13 comentaris:

  1. guaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau vaig a mirar els vídeos, gràcies Joan!

    ResponElimina
  2. i han anat fins a Mallorca?! I ssegurament es perque porten cama ortopedica!!!

    ResponElimina
  3. es pot compartir al facebook???

    ResponElimina
  4. M'encanta! em moro de ganes de veure la segona temporada!*_____________*

    ResponElimina
  5. Quines ganes de ser ja el gener!!!

    ResponElimina
  6. iaaaa....pero diuen que ....LO MILLOR ES DEIXA PEL FINAALL!!;) Gracies Joan, un cop mes!!

    ResponElimina
  7. !! Moltes gràcies pels videos Joan !! quines ganes que vinga el gener

    ResponElimina
  8. varen venir a Mallorca i no hem vaig enterar?:o
    quinaaaaaa raaabiiaa jajaja
    gràcies per els videoos Joan :D

    ResponElimina
  9. Voleu més informació??
    Jo vaig ser al rodatge aquí, a Mallorca, i ens van explicar una mica de que anava... (Encara que no ho explicaré tot, només una miqueta ;))
    Dons resulta que els polseres es colen a una festa d'un hotel xqe els clients porten una polsera vermella i els confonen, i el més raro es que teòricament no és mallorca, és menorca, jajaj...
    Hi ha una escena que es súper impactant i té a veure amb el Jordi i l'Ignasi... però fins aquí us puc contar, que es una escena súper emotiva, i no us vull rompre el final ;)

    Per cert, al vídeo de la platja hi surto, jajaj!!

    ResponElimina
  10. Ooh quina enveja! Jo si ho agueees sabut aguees vinguuut ! Qina rabia! Jaja un altre cop seraa o aixo esper! Gràcies per l'informació Quina sort qe vares tenir:)

    ResponElimina
  11. Que ganes de que s'escomenci de nou. Álex Monner T'ESTIME!!!

    ResponElimina