23 de juliol del 2012

Última oportunitat per sortir de figurant a la segona temporada

El programa del club súper 3, "TAGS" convoca un concurs perquè puguis sortir de figurant a la segona temporada de polseres vermelles! Per poguer participar has de ser soci del club super 3, tens de respondre una pregunta molt simple: Que porten al canell els protes de la sèrie? Segur que la saps! Aqui us deixo l'enllaç perquè puguis participar: http://bit.ly/Nrlemu


Recordeu que aquesta nit a les 22:30h fan Pulseras Rojas!
També he aprofitat per per canviar el dibuix dels minipolseres d'estiu, ara estàn pintats a través d'ipad, us agraden?

10 comentaris:

  1. ara vaig a fer-ho, quina pregunta mes facil deu meu!

    ResponElimina
  2. jo veure pulseras rojas amb catala! SEMPREPOLSERESSERADECATALUNYA!

    ResponElimina
  3. jo esta :) els dibuixos m'encanteeeen!!!! *_______*

    ResponElimina
  4. jo ja el vaig enviar ahir :)

    ResponElimina
  5. això és una estafa, has de tenir menys de 15 anys, si no, no pots participar, i jo en tinc 15 justos >=(

    ResponElimina
    Respostes
    1. per poder participar tens que tenir menys de 15? per lo del carnet que caduca no?

      Elimina
  6. i per els que tenen mes de 15 anys que fem :(? contesta pliis

    ResponElimina
  7. i per els que tenim més de 15 anys que fem??

    ResponElimina
  8. els que teniu mes de 15 anys no podeu participar, y si ho feo la vostre participacio no sera valida

    ResponElimina