7 d’agost del 2011

El trampolí

►Post especial del polsera del mes d'Agost◄

Segurament una de les coses que més us van emocionar del Roc (Nil Cardoner) a la sèrie es la seva veu que va narrant els capítols i el seu moment al tampolí que li va fer quedar-se en coma.
A mi em va agradar molt la part de l'últim capítol,quan estàn  els polseres  agafats de les mans concentrats en que el Roc torni,i tornant-se a tirar amb una miqueta de de por acaba despertant,i tots l'abraçen super contents.
He fet aquest muntatge,us agrada?


14 comentaris:

  1. Xuliisiimm! Poseu m'agrada a aquesta pàgina del facebook: http://www.facebook.com/pages/Novelles-sobre-la-s%C3%A8rie-Polseres-Vermelles/180256122041581 graciies

    ResponElimina
  2. m'encantaaa el millor k as fet i molt xulo el post

    ResponElimina
  3. M'encanta! Amb quin programa l'has fet? :O

    ResponElimina
  4. M'agrada moooolt el montatje! Ets el millor Joaaan! :)

    ResponElimina
  5. El millor moment, quan el Roc, després de saltar del trampolí, es desperta i la seva mare l'abraça... va ser el moment que em va arribar més... Gran escena

    ResponElimina
  6. M'encanta!! Va ser molt emocionant kuan es va despertar!! :D i tots el van abrasar! :D

    ResponElimina
  7. Molt xulo joan!! I una pregunta.. com vas fer la seva biografia? esk jo portava molt de temps buscant quin dia va néixer i no ho trobava. M'ho pots dir??
    gracies

    ResponElimina
  8. juanetttt que l'hi faràs una entrevista plis????(L)<3 :D ets dels millors blogeros del mon (L)

    ResponElimina