6 de juny del 2011

El meu diari fotogràfic de la visita a l'hospital on es va rodar Polseres (Part 1)

El Diumenge dia 29 de Maig vaig anar a l'Hospital on es va rodar Polseres,era un hospital de tot luxe,hi havia un petit llac i inclus una sala d'actes.Em va agradar molt anar-hi! Vaig aconseguir entrar gracies a uns contactes que els hi agraeixo moltíssim.Us explicaré com està l'hospital ara a l'actualitat.Aquí podeu veure el nom real de l'hospital:Midat Mútua:


Com us he dit era un hospital de tot luxe gegant a dalt d'una muntanya:


Aquí podeu veure com està ara la sala de rehabilitació:


L'entrada de l'hospital,quan arriben les ambulancies la nit de Sant Joan:

La Paret on van fer el grafiti,a la paret del fons hi ha el rellotge,la porta i la columna negra,oi que es impresionant com ha canviat!


Quan el lleó surt de parlar amb la infermera:


I aquí quan el Lleó està parlant amb l'infermera


A la Part 2,veureu com estàn les habitacions,els pasadissos,el menjador...no us ho perdeu!

10 comentaris:

  1. Que guay! Quina sort poder anar-hi!

    QUAN PUBLIQUES LA SEGONA PART?

    Petons!

    ResponElimina
  2. on està?
    per ceert t'he enviat un missatge important per el correu ! mira-ho i respon siusplau

    ResponElimina
  3. Quee chuluuu! :) onne staa??? :D
    quina sortt aver poogut anaar! <3

    ResponElimina
  4. està a cabrils ;-D
    He pogut anar i entrar a dintre gràcies a uns contactes :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. oye has ido alli? yo = por contactos :) dejame tu msn y hablamos de pulseras :)

      Elimina
    2. eee oye te doy mi msn k yo tmb e estao alli mira es smart_osea@hotmail.com agregame y hablamos de pulseras petons :)

      Elimina
  5. tens una sort joan!
    Pro tmb sa de ser llest com tu per poderu aconseguir :)

    ResponElimina
  6. jo hi vaig arribar fins a l'entrada, però no hi vaig poder entrar. M'agrada molt l'arquictectura d'aquest edifici, perquè sóc una entusiasta de l'arquitectura dels anys 50, 60 i 70, del "constructivisme" i desconeixia l'e existència d'aquest edifici fins a la sèrie. Quina sort poder-lo haver visitat. Si pot anar d'alguna manera en els proper rodatges o tants sols com a visitant amb l'edifici buit? gràcies Montse.

    ResponElimina
  7. En saps molt de fer blogs!!
    Com aconsegueixes anar a l'escena de rodatge??

    ResponElimina