24 de març del 2011

El meu diari fotogràfic sobre la presentació del llibre si tu em dius vine ho deixo tot...però digue'm vine

Avui per la tarda he faltat al col·legi per anar a la presentació del llibre de l'Albert Espinosa amb els polseres vermelles. He arribat dels primers a la cua:



La cua a les 5: 30 h:


La cua a les 6: 15 h:


Amb el Pau Freixas:

 

Amb la Cristina, una seguidora del meu blog que em segueix des dels meus primers posts:


Entrant a dintre:


Com podeu veure, molta gent no ha pogut entrar ,ja que només han repartit 120 números per  entrar a la sala, milers de persones s'han quedat a fora (jo he sigut un dels privilegiats):



Aquí podeu observar com era l'interior de la sala:


Aquí quan arriben el Ian Güell i l'Alex Monner:


Aquí quan parla l'Albert Espinosa:


Al cap d'una estona ens comuniquen que els 5 polseres que falten no han pogut entrar per motius de la seva seguretat per causa de tanta gent i tants fans a sobre d'ells, inclús s'ha trencat un vidre que quasi cau a sobre d'un d'ells, tothom ho sent molt però que tot s'ha desbordat perquè no esperaven tanta gent, ens han dit que faran una festa quan acabi la temporada que hi podreu venir tots. Aquí podeu veure el Alex Monner molt nerviós:




Aquí podeu veure quan ja està tot cancel·lat per motius de seguretat:


Després m'han fet una entrevista sobre aquest blog de Sants TV, i m'ha encantat, aquest Blog s'esta fent molt famós!!!!



I aquí quan marxava, havien tancat tot el Fnac amb reixes:


 Espero que us hagi agradat!!!!!

7 comentaris:

  1. M'ENCANTA JOAN! NO HE TINGUT TANTA SORT PERÒ HE ACONSEGUIT LES FIRMES DE L'ALBERT I EL PAU I HE PARLAT AMB ELLS SOBRE EL MEU GRUP! JA T'EXPLICARÉ! PETONSS GUAPO :)

    ResponElimina
  2. Hola Joan, sóc el noi de l'entrevista, et felicito per la teva feina i espero que segueixis així, em vaig emocionar de debò. Ets un crak!
    Et recordo que aviat l'entrevista el trobaràs al meu bloc http://trucadaperduda.blogspot.com

    ResponElimina
  3. Ok,per cert , com que era la meva primera entrevista estava molt nerviós i em tallava molt!!!

    ResponElimina
  4. Jo tambe vaig entrar!!! Espero que la proxima estiguin tots i poguem fer fotos i aconseguir autografs:) Gràcies per el blog!

    ResponElimina